waardering: 0 :: stemmen: 0
waardering: 3.5 :: stemmen: 2
waardering: 4 :: stemmen: 10
waardering: 3.2 :: stemmen: 6
waardering: 4.7 :: stemmen: 14
waardering: 3.7 :: stemmen: 9
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: even voorstellen  (gelezen 436 keer)
angelphotograpy
Lid

Bekijk profiel
« Gepost op: 25-12-2011 18:36 »

Hallo mij naam is dik ik kom uit elburg, Ik  fotografeer met een nikon D5000 en op deze sites kunnen jullie wat van mijn werk zien http://angelphotograpy.nl.nu/ en deze site staan ook foto's van me http://500px.com/DikdeJager

Groet Dik, Als jullie meer willen weten hoor ik het wel
MDevil
Lid

Geslacht: Man

It is I, Leclerc

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #1 Gepost op: 25-12-2011 22:07 »

Welkom hier.

De woensdag en avond fotograaf...
Ik fotografeer niet te snel, U kijkt te langzaam...
Nu ook met analoge doosjes...
Rob
Administrator

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: 25-12-2011 22:26 »

Welkom op Digireflex.nl

Canon 40D/5DMK2 / BG-E2/E6 / Canon EX 550 / Canon EF 50mm F1.4 / Canon EF 100 Macro f2.8 L IS /Canon EF 17-40 f4 L / Canon EF 24-70 f2.8 L / Canon EF 70-200 f2.8 L / Kenko PRO 300 DG 1.4x Extender / Soligor tussenringen (12-/20-/36mm) / Bowens 400 Flitsset
Stealth
Administrator

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #3 Gepost op: 26-12-2011 01:51 »

Welkom Dik !

Ga je meteen wel enkele goedbedoelde tips meegeven Vaag Je geeft de link naar je website. Echter kan je dit beter achterwege laten in dit stadium, want de presentatie komt erg weinig bij te dragen aan een positieve eerste kennismaking voor de bezoeker ...

* Op de welkomstpagina staat een kort stukje tekst, niets mis mee, maar :

- Starten met 'Welkom op onze site' is not done. Het is uit de tijd van de eerste statische webpagina's. De bezoeker wéét dat hij of zij welkom is Knipoog

- kijk plezier en op nemen en foto shoots horen aan elkaar geschreven.

- Vier zinnetjes in totaal voor je intro, waarvan twee als volgt lezen : Welkom op onze site. en  Wij wensen u veel kijk plezier op de site. <--- de bezoeker weet dat hij/zij op je site zit ... Knipoog

- Hier kunt u diverse foto shoots en diverse andere soorten fotografie van ons vinden. Lees ik. Maar dat deze beloftevolle woorden eigenlijk een ticket voor een erg kale reis zal omvatten blijkt pas even later ...

* Naar je foto's dus. Ah, via de link Portofolio ... Pfff Portfolio volstaat ruimschoots beste Dik Knipoog

* Maar ... in die portfolio prijken dan slechts 8 foto's, die wat variatie betreft ook niet bepaald weten te boeien Verbaasd

Kortom (en goedbedoeld) : hier is werk aan de winkel ! Onder deze vorm heeft een website immers geen nut, integendeel zelfs ...

Bekijk je webstek en de inhoud ervan eens vanuit het oogpunt van de potentiële bezoeker. Je hoeft geen schrijfwonder te zijn, maar verzorg je tekstjes (of laat ze controleren door iemand met wat meer inzicht binnen dit domein). Maak werk van een echte portfolio die de kijker weet te boeien en maak of je belofte hard door je portfolio uit te breiden of door je tekstje aan te passen naar wat de bezoeker echt kan verwachten als men komt door te klikken.

Succes en veel plezier op Digireflex ! Glimlach

Sometimes ... Photography is more about ... depth of feeling than ... Depth Of Field Knipoog
Katsunami
Lid

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: 26-12-2011 02:52 »

Hoi, en welkom Glimlach

(Slechte kerst gehad in België Stealth? Verzegeld Misschien had je dit beter in een PM kunnen doen...)

Ricoh GXR-M / VF2 | Carl Zeiss: Biogon 2.8/21 | Biogon 2/35 | Planar 2/50 | Voigtländer: Color Heliar 2.5/75
Stealth
Administrator

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #5 Gepost op: 26-12-2011 06:10 »

De kerst was zeer zeker ok Kat, warme dank voor je interesse Glimlach In Cupertino vragen ze zich anderzijds ondertussen vast af hoe jouw kerst 2011 is verlopen ... Pfff

Ik reik Dik een aantal concrete handvatten, maar hij hoeft zich zéker niet alleen te voelen voor wat betreft de aangehaalde verbeterpunten.
M'n pad kruist immers wel vaker sites die nog flink wat werk voor de boeg hebben; ook op meerdere sites van DR-leden heb ik in het verleden al opgemerkt dat er niet echt een uitnodigend karakter aanwezig was.

Als dit advies eveneens een trigger kan zijn voor anderen om hun mogelijk wat vergeten/ in slaap gedompelde site eens, na een kritisch onderzoekje, van een onderhouds- en updatebeurt te voorzien kan het enkel voor iedereen (eigenaar-bezoeker) beter worden Glimlach

Indien Dik deze punten juist aangrijpt is dat toch meteen een rendabel welkomstcadeautje, niet ? Hij kan zijn site mits enkele aanpassingen laten groeien Glimlach

Overigens, de seminars en workshops rond webcontent die deze pure basis aanreiken hebben toch ook eerst geen potje zitten huilen rond de kerstboom ? En blogs binnen dit domein komen toch ook de feiten en tips 'as it should be' te openbaren ? Pfff

Of voortaan de verbeterpunten aan hier geplaatste foto's op het forum ook misschien beter per PM ? Vaag
PM's zijn aangewezen bij op de man, hier rolt de bal echter (zijnde een product) Glimlach

Even de tijd nemen om mensen grijpbaar op het juiste spoor te zetten ... iets van een geslaagde Kerstmis en naastenliefde. Zalven is voor Pasen Knipoog Amen Heilig

Sometimes ... Photography is more about ... depth of feeling than ... Depth Of Field Knipoog
DigiLex
Lid

Bekijk profiel
« Antwoord #6 Gepost op: 26-12-2011 16:52 »

Welkom Dik. Veel fotoplezier toegewenst op dit forum.

Alex

There's more to the picture than meets the eye
Katsunami
Lid

Bekijk profiel
« Antwoord #7 Gepost op: 26-12-2011 17:41 »

In Cupertino vragen ze zich anderzijds ondertussen vast af hoe jouw kerst 2011 is verlopen ... Pfff

Ik heb geen van hun producten cadeau gekregen, dus mijn kerst was prima voor elkaar.

Ricoh GXR-M / VF2 | Carl Zeiss: Biogon 2.8/21 | Biogon 2/35 | Planar 2/50 | Voigtländer: Color Heliar 2.5/75
Jacktheslipper
Lid

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #8 Gepost op: 27-12-2011 11:53 »

Hoi Dik, welkom hier. Veel lezen, foto's plaatsen en commentaar geven op foto's van anderen is waar het hier om draait.

En dat gebeurt op een prettige wijze moet ik zeggen.

Wie aan een hond begint moet 'm ook afmaken!
angelphotograpy
Lid

Bekijk profiel
« Antwoord #9 Gepost op: 27-12-2011 15:30 »

Bedank voor het welkom hier. @Stealth bedankt voor je tips over de site hier ga ik zeer zeker binnenkort mee aan de slag het foto en site werk heeft even op een lager pitje gestaan ivm omstandigheden

Groet Dik
Stealth
Administrator

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #10 Gepost op: 28-12-2011 02:05 »

Prima Dik Glimlach

Neem gerust je tijd, maar denk eraan : site niet aan het daglicht blootstellen voor deze een meerwaarde kan bieden aan de bezoeker.

Andermaal succes met de uitbouw van je webstek; eentje waar je binnenkort vast wél trots mee mag uitpakken ! Knipoog

angelphotograpy
Lid

Bekijk profiel
« Antwoord #11 Gepost op: 28-12-2011 19:11 »

Prima Dik Glimlach

Neem gerust je tijd, maar denk eraan : site niet aan het daglicht blootstellen voor deze een meerwaarde kan bieden aan de bezoeker.

Andermaal succes met de uitbouw van je webstek; eentje waar je binnenkort vast wél trots mee mag uitpakken ! Knipoog

Nogmaals dank voor de tips ik kan nu gelukkig weer meer tijd voor fotografie en website vrij maken dus neem aan dat het uit bouwen van de site wel goed komt 
Papa100
Lid

pmruijs@live.nl
Bekijk profiel WWW
« Antwoord #12 Gepost op: 29-12-2011 15:06 »

Hallo Dik,

Welkom en veel plezier hier op DR

Sony Alpha 700, Sony 70-200/2.8 G SSM, Minolta 24-104D, Minolta macro 100D

www.peterruijs.nl
Nolleos
Lid

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #13 Gepost op: 30-12-2011 11:34 »

Welkom Dik. Veel plezier hier.

Ton

Canon EOS 50D | Tamron SP AF 17-50 F/2.8 | Canon EF-S 15-85 IS USM | Canon EF 70-300 F4.5-5.6 IS USM | 430EX | Aperture 3 | PSE 8 (Mac) | Mijn website | Mijn Flickr
"If you are not criticized, you may not be doing much."
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: